Resultats de la cerca
Art i Natura: Land Art
Taller en el que experimentem amb el Land Art amb l’objectiu de donar a conèixer i posar en valor els espais naturals propers.
Concurs BBVA de Dibuix Escolar
Concurs de dibuix per desenvolupar les capacitats dels alumnes en l’àmbit del dibuix, així com fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional i el respecte al medi ambient.
El drac a qui li encantava llegir
Espectacle de titelles per a infants des de I3 fins a 2n de primària. Espectacle educatiu, lúdic i interactiu, el que fa que els infants s'hi sentin partíceps des del primer moment.
Desxifrant l’arqueologia. Jaciment dels Plans de Santa Caterina
Activitat educativa al jaciment arqueològic dels Plans de Santa Caterin
Itinerari pels edificis modernistes
Un itinerari guiat i a peu que permet conèixer el gran impacte del Modernisme a la ciutat de Terrassa, principalment pel seu màxim exponent: l'arquitecte Lluís Muncunill
Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
Descobrim la Feixa dels Ocells
Proposta que cerca introduir als alumnes en les tècniques d’observació ornitològica. Descoberta de la població d’ocells hivernants als boscos i conreus del Parc Natural de la Serra de Collserola.Productividad y Presión Estética. Trabajar mejor en una sociedad que exige belleza y alto rendimiento.
Desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente en todas las áreas de nuestra vida. Generar espacios de reflexión e introspección.
Tallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.Mostrant 1-10 de 1.990 elements.