Resultats de la cerca
Les plantes i el clima mediterrani
Visita guiada, consells i debat. Observar la diversitat de la vegetació dels Jardins de Cap Roig,
CINEFÒRUM: "EMPATIA"
Amb la dinàmica del cinefòrum obrirem un debat sobre com els nostres hàbits de consum determinen la vida dels altres animals, del medi ambient i dels éssers humans.Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 0-5 anys.
Estades d'Aventura - Port del Comte
Gaudeix amb el teu centre o grup d'un o varis dies a la Vall de Lord realitzant un munt d'activitats esportives al medi natural. No us ho podeu perdre!
Taller de disseny d’experiments
De la mà de dos científics experimentats veurem alguns exemples pràctics d'experiments en diferents camps de recerca i coneixerem com s’estructura un veritable treball d'investigació.
Visites en grup a Catalunya Ràdio
3Cat ofereix la possibilitat de visitar en grup les instal·lacions per descobrir de prop la ràdio pública que cada dia arriba, amb continguts propis, a milers d'oients.
Disseccionem l’òptica de la visió
Quina anatomia té un ull perquè puguem veure? Quin camí segueix la llum dins el nostre ull? Com aconseguim enfocar la vista a diferents distàncies? Descobrirem tota la física que amaga aquest òrgan.
Joc lliure i creatiu - "Colors de Monstre"
Instal·lació participativa d’autor amb 23 espais de joc fets artesanalment amb fusta que combinen reptes d’habilitat i d’enginy per a totes les etapes educatives, a partir dels 4 anys.
Tallers de manualitats: Sant Jordi, Nadal, tardor...
Amb monitors tècnics en arts plàstiques i visuals. Així com en diferents disciplines: cuina, ciència, patchwork...L'energia del TRAM
Conèixer el tramvia des d'una perspectiva mediambiental i tecnològica, donant rellevància a l'eficiència i la sostenibilitat.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.