Resultats de la cerca
Mil i una formes
Taller de manipulació de suro on els participants coneixeran els usos més sorprenents que se li ha donat al suro al llarg de la història així com els nous usos i crearan, a través de formes diverses,
Endinsa't al Centre d'Interpretació de l'Aigua
Visita guiada en la qual s’explica la relació existent entre el Riudebitlles i el municipi, i com el riu ha influït i segueix influint en el territori.
Desafiaments matemàtics
L'emoció dels desafiaments matemàtics
TALLER DE TRENCADÍS
Un taller en el que podran practicar la tècnica del trencadís, realitzant una columna del Park Güell que s'enduran a casa.Caga Tió a Granja Pidelaserra
. Demanem a cada animal de la granja una mica de menjar pel tió,, endinsem-nos dins el Bosc a buscar bastons per fer cagar tots junts el Tió. Inclui un regal per cada infant i una passejada en carro.
Tallers STEAM a l'aula
Tallers STEAM vinculats a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
CAU DE LLOPS: GOSSOS DE TRINEU - Anem a la vostra escola
Us anem a visitar al vostre centre amb els nostres peluts. CAU DE LLOPS és una entitat que dóna a conèixer el món dels gossos de trineu des de la pedagogía i el respecte als animals.
LES ESTACIONS DEL MEV: L’HIVERN
Amb la música descobrim els oficis artesans i els gremis. Mirem i escoltem una història d’artesans, coneixem les obres i fem els sons d’alguns gremis.
FABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.
El planetari mariner: estels sobre el mar (ESO)
Quines són les fases de la lluna? Què són les constel·lacions? Com s’ho feia la gents de mar per navegar sense la costa a la vista? Quins astres serveixen als navegants per orientar-se?
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.