Resultats de la cerca
IGUALS I DIFERENTS
Taller per reconèixer i valorar la diversitat com una riquesa, promovent una mirada positiva sobre les diferències d’origen, culturals, sexuals i de gènere.
CANTA'M UN QUADRE (Museu Deu)
Recorregut per la col·lecció de pintura del Museu Deu per tal de treballar la interpretació de l’obra d’art, a través de titelles i cançons que pertanyen al repertori tradicional català.
TIC Teatre Interactiu Científic
Visita guiada + teatre a l'Aquàrium. Descobrir, imaginar… de la mà de personatges i d’històries marines, els infants coneixeran com és la vida al fons del mar d’una forma divertida i entenedora.
Ludoteca musical
La ludoteca musical és una activitat, que podreu contractar i la portarem a la vostra escola. Una activitat de 2 a 99 anys, i on els jocs de música seran els protagonistes.FORMES, LLETRES I COLORS A TRAVÉS DE L'ART
Us proposem una activitat per iniciar-vos al món artistic visitant el Museu Fran Daurel i després creant un llenç en grup i també de manera individual.
Aventura per la Vila! Gimcana de pont a pont.
Descobreix els edificis més emblemàtics de l'antic barri de la Vila, a Martorell, tot fent una divertida gimcana des de la Plaça de l'Església, a prop del Pont d'Anoia, fins el Pont del Diable.
Tast d’aigua
Coneixerem a partir d’un tast científic, les propietats de l’aigua, i com de diferent pot resultar segons el seu origen i mineralització.
SOM VISITANTS (Museu Deu)
Visita general al Museu Deu.
Premis Treballs de Recerca - Premis Generals
Premis als treballs de Recerca de caràcter general.
L'aigua com a font d'energia
Visita temàtica per treballar el valor de l'aigua com a font energètica al llarg del temps
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.