Resultats de la cerca
Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió.CONEIXEM ELS ARTESANS DEL POBLE ESPANYOL
Ens ajudeu a descobrir què fan els artesans? Quins materials i eines fan servir? Anirem a la seva recerca pel poble, així com de les eines, estris i materials que utilitzen per viure-ho de ben a prop.
CURSOS PER A DOCENTS
Formació reconeguda pel Departament d'Ensenyament per a docents de Primària i Secundària que vulguin aprofundir en Comunicació Audiovisual i Arts Escèniques.
L'ESCULTURA AL CARRER_Primària (Museu Deu)
Recorregut pel centre de la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
EL COR DEL VOLCÀ
Reserva Natural del volcà del Croscat Reserva Natural de la Fageda d'en JordàFem d’exploradors al delta del Llobregat
Sortida interactiva als espais del delta del Llobregat per la descoberta i identificació de la seva fauna.
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.Dracs, de la llegenda a la realitat
Taller teòric i pràctic ideal per Sant Jordi. Busca explicar l'origen de les llegendes dels Dracs, la seva relació amb els rèptils i on els participants podrán veure i tocar diferents animals vius.
ESCOLARS NEU - Glacial (3 dies - 2 nits)
𝗗𝗲𝘀𝗰𝗼𝗯𝗿𝗲𝗶𝘅 𝗹𝗲𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶è𝗻𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗹𝗮 𝗻𝗲𝘂! Som especialistes en viatges on els alumnes aprenen i es diverteixen fora de l’aula. Monitoratge 24
Taller de Petjades al CRIP
Podreu coneìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.