Resultats de la cerca
CURSA D'ORIENTACIÓ I ARTESANIA AL POBLE ESPANYOL
Us atreviu a conèixer el Poble d'una manera ben diferent? Sabríeu guiar-vos només amb un plànol i una brúixola? Orientació, col·laboració i iniciativa es combinen en aquesta activitat en petits grups!
Itinerari: Interpretar un entorn plural
Un esbós de la diversitat
MÓN SANT BENET: De l'hort al plat
Taller de cuina a l’Hort d’Aprendre
KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaVisita comentada a l'edifici de CaixaForum Girona
La Fontana d'Or: testimoni de la història
AMB ENERGIA! (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat treballa el concepte d'energia. Introdueix les diferents fonts d'energia fent èmfasi en si són o no renovables, tot destacant la valorització dels residus i contextualitzant el CIVRM.Explorem la Garrotxa
L’activitat, tipus 'Escape room', té com a objectiu donar a conèixer el patrimoni natural, paisatgístic i cultural de la Garrotxa i reflexionar sobre la importància de preservar-lo.
TREBALLEM EL CUIR AL POBLE ESPANYOL
Coneguem aquest material elaborant una peça única, personalitzada, i posant a prova la nostra creativitat. Després coneixerem els artesans que ens presentaran els secrets del seu ofici!Gimcana: Manresa sota els nostres peus!
Tot caminant per la ciutat podem veure indicis del pas d’aquesta sota els nostres peus! Després d’una petita activitat al museu, farem una ruta autoguiada per Manresa.
Què és un vaixell?
A la sala de les maquetes de vaixells, explicarem què és un vaixell, les seves parts, les diferents tipologies...Mostrant 1-10 de 1.993 elements.