Resultats de la cerca
M'agrada tal com soc
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Els sons del Galligants
Activitat adreçada als més petits a través d'un recorregut per l'església i el claustre de Sant Pere de Galligants.
Taller "El proper" pastisseria educativa
Descobrint sabors, textures i aromes. Taller de sensibilització per infants, famílies i/o centres educatius per explorar sabors, textures i aromes amb els ulls tancats.
OCEANS. UN MÓN DESCONEGUT
Una activitat immersiva al planetari del museu per conèixer la importància dels oceans en la vida al planeta Terra.
Vestigis del passat
Us proposem una recerca a partir de les rèpliques d’objectes del paleolític, el neolític i l’època romana
Descoberta de la Casa Museu Verdaguer
Visita comentada de la Casa Museu, la primera casa familiar del poeta. Es mostra com era la vida d'una família de pagès de poble de mitjan segle XIX i ens introdueix a la biografia i l'obra de Jacint
Taller de percussió La Cuina dels Ritmes
Taller de Percussió en el que jugarem amb un munt d'"estriments" de cuina. Sí. ho heu llegit bé, estriments, que no és cap altra cosa que estris de cuina utilitzats com a instruments per a fer ritmes!
LA RUTA DE LA CERÀMICA (Museu Deu)
Explicació de forma lúdica i didàctica de la història de la ceràmica al Vendrell.
TALLER D'EXCAVACIÓ ARQUEOLÒGICA I DE RESTAURACIÓ DE PECES
Taller d’excavació en una casa ibera al descobert on es troben ceràmiques o restes d’animals.
L'ART A LES TEVES MANS: LA CERÀMICA FETA A MÀ
Ens aproximarem al procés tecnològic de la producció de ceràmica en època ibèrica a través de la creació d’una petita peça de fang feta a mà.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.