Resultats de la cerca
Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.Nadales amb ritme!
La solució al concert de Nadal!
El camí de la caca
D’on creus que ve la caca? Què era abans de ser caca? Quins òrgans del nostre cos participen en el procés digestiu?
Un Circ de contes
Un espectacle de contes i pallassos amb un narrador molt especial, recorda aventures passades al circ i us durà fins als extraordinaris circs ambulants d’abans.
Lletres pètries. Paraules dites i escrites als murs de la Catedral
Visita especialitzada per aprofundir en els nostres coneixements iconogràfics i literaris a partir de la lectura del patrimoni present a la Catedral.
Extraescolar Còmic - Poblenou
A l‘extraescolar de còmic treballarem diferents tècniques d’il·lustració, creació de personatges, expressions facials, creació d’escenes, etc. i ens introduïm al còmic creant un guió i una història.
TALLER DE CAL·LIGRAFIA MEDIEVAL I IBERA
Amb pinzells i plomes d’au i tinta ferro gàl·lica escriurem amb cal·ligrafia medieval gòtica com feien els antics escribes.
MÓN SANT BENET: Fenòmens a la carta
Experiències científiques creatives per resoldre problemàtiques alimentàries
M'agrada tal com soc
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Treballs de síntesi a cases de colònies
Les millors propostes de síntesi en estades per secundària
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.