Resultats de la cerca
RAQUETES DE NEU A RASOS DE PEGUERA
Sortides amb raquetes de neu al Berguedà, adaptades a tots els nivells.
Vols renaturalitzar el pati de la teva escola en un sol dia? Feu-ho construint junts alumnes i docents una cabana.
En el nostre emocionant taller de construcció de cabanes, portem l'educació a l'aire lliure i et convidem a explorar l'entorn natural d'una manera completament única. Amb un enfocament en la sostenibi
FABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.
El planetari mariner: estels sobre el mar (Primària)
Quines són les fases de la lluna? Què són les constel·lacions? Com s’ho feia la gents de mar per navegar sense la costa a la vista? Quins astres serveixen als navegants per orientar-se?
L'energia solar
Visita que combina l'observació de la Façana fotovoltaica del museu i l'àmbit expositiu "L'energia al planeta"
Sortida indis o pirates
Sortida per ser els nostres personatges preferits
Projecte Cossos
Cossos és un taller que reflexiona sobre el cos, trencant la idea de cos normatiu. Amb el debat i l'expressió, busca nous models positius i visibilitza microviolències vers els cossos dissidents.
Taller de sorra decorativa i visita guiada a la Cripta Gaudí
L'objectiu del taller és interpretar quins colors intervenen en els vitralls/finestres de la Cripta Gaudí. Sobre un vinil de tall aplicarem sorres de colors segons correspongui.Audició Musical a l'Aula: FLAUTES D'ARREU
NOMÉS PER ESPAIS EXTERIORS Audició didàctica a l'aula sobre flautes de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem flautes de bec, travesseres, oblíqües, globul.lars, gegants, sense forats, dobles, etc.
Els Recicloperats
20 jocs mecànics interactius aprofundim en les possibilitats estètiques i mecàniques que ens brinden els objectes i materials ja usats per convertir-los en reptes lúdics, jocs per tots els públics.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.