Resultats de la cerca
ApS: Rehabilitació energètica
Projecte per aprendre diferents mesures de rehabilitació d'edificis per reduir el consum energètic i donar-les a conèixer a la comunitat. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.JOCS DE SEMPRE I MAQUILLATGE PER TOTES LES EDATS
Vols una festa diferent? Tenim jocs de sempre, maquillatge, màgia i moltes sorpreses més! Fem festes majors d'escoles, de municipis i festes de fi de curs!
L'autòmat pintor
Has sentit mai a parlar dels autòmats? Podries construir-ne un amb materials quotidians? Crearem el nostre autòmat pintor, que funcionarà gràcies a un circuit elèctric que construirem.
STEAM: El perquè de les formes
Quines formes geomètriques trobem a la natura? Sobre quines formes caminem? Per què les tapes són rodones? Com funcionen els engranatges?
Constructors neolítics
Taller per apropar l'alumnat a l'època neolítica, a través de construccions neolítiques.Cursa d'Orientació a la Vall d'en Bas
Per equips, cada un amb un mapa i brúixola, haureu de trobar les diferents balises que hi ha senyalades al vostre mapa. Guanya l'equip que en troba més correctament amb el menor temps possible!
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
Componguem i gravem un himne!
De la classe, escola, casal, esplai, entitat, etc. Música i Tecnologia Format estàndard o professional
El cicle dels residus i els recursos: el viatge del Recuc
Aquesta activitat a l'aula compta amb un personatge, el Recuc, que ens explicarà el viatge dels residus orgànics.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.