Resultats de la cerca
AVALUACIÓ AMBIENTAL DE LA PLATJA
Activitat destinada per a batxillerat
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockThe Headless Monster
The Headless Monster és una obra de teatre en anglès adreçada als cicles mitjà i superior, que busca encoratjar els alumnes a llegir llibres en aquest idioma. Anglès nivell intermedi.
LA PEDRERA: Els veïns de La Pedrera
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
NAS DE BARRACA
Toc de Retruc porta l'espectacle a la pròpia escola bressol on els nens coneixen l'espai. Proposem a través de cançons i jocs un recorregut pel hàbits quotidians.Visita comentada a l'edifici de CaixaForum Girona
La Fontana d'Or: testimoni de la història
PIRATES A LA VISTA!
Activitat teatralitzada per les sales del museu per conèixer el món de la pirateria mentre, amb un joc de pistes, l'alumnat coneix com era la vida d'aquests homes i dones.
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Fes el teu quadre! Visita i taller d'oli sobre tela al Museu Muxart
Visita l'exposició permanent "Muxart. Color i Composició" i aprén a observar i analitzar una obra d'art. Converteix-te en artista experimentant posteriorment la tècnica de l'oli sobre tela.
Crea el teu podcast literari
Taller de creació de podcasts amb material professional
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.