Resultats de la cerca
Taller de Pixel Art
Veurem eines i tècniques per convertir-nos en autèntics artistes del "pixel art".Visita a la potabilitzadora de Manresa
Visitem les instal·lacions on es potabilitza l’aigua de consum humà de Manresa, que arriba a la ciutat des del Llobregat mitjançant la Sèquia i és embassada al llac artificial de l’Agulla.
I tu, què en penses?
Els alumnes reflexionen sobre la utilitat que tenen els diferents transports públics, quins són els avantatges del TRAM la importància de les accions cíviques i de seguretat.
perQnadons: espectacle participatiu de percussió per nadons (0-3 anys)
Espectacle participatiu de percussió on els nadons viuran una experiència única a través dels sentits, que els transportarà del ventre matern, acompanyats pel so del batec del cor, al món del ritme.DINOSAURES, PALEONTÒLEGS (I PALEONTÒLOGUES) I ALTRES CRIATURES
Ja sabeu que estudia la Paleontologia? I que els fòssils i l'Evolució són molt més que petxines i dinosaures? En aquesta activitat descobrirem com es treballa en Paleontologia.
Musicontes
Els Musicontes d'en Marcel són un recull de contes tradicionals adaptats així com d'altres més desconeguts, adreçats als més menuts, de P1 a P5. Diversió, música, aventures, moviment, emocions, màgia.
TALLER DE TRENCADÍS
Un taller en el que podran practicar la tècnica del trencadís, realitzant una columna del Park Güell que s'enduran a casa.Modistes i sastres: vestits a mida!
Com es fa un vestit a mida? Qui feia aquesta feina abans de l’aparició de les fàbriques? Quins teixits i formes agradava vestir en altres èpoques? Un taller sobre els oficis de modista i sastre.
MESTRES I ALUMNES, AMB UNA MIRADA EMPÀTICA!
“Activitat especial per ajudar a la convivència entre alumnes i mestres”
Fes-te un sorbet!
Un taller ben dolç i refrescant per celebrar l'arribada del bon temps.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.