Resultats de la cerca
SINGLISH! (SINGING IN ENGLISH)
A través del treball d'una-dues cançons per alumne, treballem l'expressió oral i la comprensió de l'anglès. Descompte ACTIVITUM!
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Casa museu Can Font
Joc de pistes i taller d'havaneres
TALLER DE RECERCA D'OR
El taller consisteix en trobar amb una batea, barrejada amb aigua i sorra del Segre, pellofes d’or amb un sistema fàcil d’identificar i que l’afortunat es podrà endur en una probreta cap a casa.Foley: sons i cinema (Girona)
Descobrint sons invisibles
AL MAL TEMPS, BONA CARA
Saps quines són les principals amenaces de la vinya? A través d’un joc gegant ens posarem a la pell de la pagesia per combatre-les.
Sortir de l'aigua
Visita comentada. Com va començar la vida a terra ferma?
TALLER DE VITROFUSIÓ AL POBLE ESPANYOL
Dissenyarem una peça decorativa de vidre utilitzant la tècnica del fussing o vitrofusió. Després visitarem el taller artesanal i el Museu Fran Daurel.
Entrenament per arqueòlegs - Programació i electrònica
Amb el dispositiu Makey Makey i les eines de Scratch crearem un mini joc on podem detectar si aixequen un objecte de la seva base.TALLERS DE PERCUSSIÓ I INSTRUMENTS RECICLATS
Amb Som percussió podeu fer tallers de percussió innovadors i adaptats a qualsevol edat. Fan servir instruments de percussió especials per escoles fets amb materials reciclats
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.