Resultats de la cerca
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.El joc del Triviclimàtic. Taller sobre sostenibilitat
El triviclimàtic és un joc cooperatiu en què els infants aniran responent preguntes de temàtica mediambiental i sobre l'emergència climàtica,amb l'objectiu d'aconseguir punts de forma cooperativa.
El meu cos és un món. Ampliar els imaginaris afectius i sexuals
Un taller per reflexionar sobre la llibertat i la diversitat afectiva i sexual.
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Jornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaEsquiades escolars a La Cerdanya
Esquiades escolars amb tècnics esportius qualificats i experimentats en totes les activitats, lloguer de material inclòs, servei de monitoratge les 24 hores i allotjament amb tots els equipaments.
Herois en primer pla. La construcció sonora de les masculinitats
Un taller per entendre la construcció de la figura de l'heroi a partir de la dimensió sonora del cinema.
Anàlisi química de l’aigua
Aquesta activitat permet una aproximació a diferents tècniques d’anàlisi química d’aigües: colorimetries, volumetries, la utilització de diferents kits o aparells d’anàlisi, entre d’altres.
Lapil·li, la història d'una gota de lava tafanera
Activitat per treballar els materials de què estan formats els volcans amb l'ajuda de la Lapil·li, una titella en forma de roca volcànica a través dels sentits.
(R)evoluciona l'energia!
A partir d’experiències, maquetes i prototips, entendrem què és l’energia i com es transforma.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.