Resultats de la cerca
COM TRACTEM ELS ALTRES ANIMALS?
Amb aquest taller els infants s'apropen a la realitat que viuen els altres animals quan són utilitzats com a objectes. Mitjançant una metodologia activo-participativa els infants treballen l'empatia.
El Camí dels Humans
La visita a l’exposició Humans Moderns ens inspirarà per posar-nos en la pell dels nostres ancestres i planificar i elaborar allò que necessitaríem per emprendre nous camins a la nostra vidaDrawing fashion. Iniciació a la il·lustració de moda
Els alumnes s'endinsen en la història de la il·lustració de moda, coneixen artistes destacats, treballen i experimenten amb materials i tècniques de les figures conegudes.
Pirates! Via fora!
Fa molt i molts anys les aigües de la Mediterània eren plenes de galeres! Sabíeu que als pobles mariners s’hi amaguen botins i tresors d’antics corsaris? Ajudeu-nos a trobar-les!Caga Tió a Granja Pidelaserra
. Demanem a cada animal de la granja una mica de menjar pel tió,, endinsem-nos dins el Bosc a buscar bastons per fer cagar tots junts el Tió. Inclui un regal per cada infant i una passejada en carro.
Vida i evolució. Visita comentada
En aquesta visita l'alumnat descobrirà com canvien les espècies i com actua la selecció natural.
Aromateràpia a Can Pidelaserra
A Can Pidelaserra. el taller més experimental, joc de les olors, olis essencials, propietats i usos. Realització d´oli de massatge, crema de llavis, esprai de meteja d aire. Tastet de productes.
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
COMPRA DE MANERA SOSTENIBLE
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Eines i foc al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Descobrirem quines són les eines que feien servir les persones de fa més de 7000 anys i també quines tècniques utilitzaven per encendre el foc.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.