Resultats de la cerca
Escapades per escoles i instituts a Espot
Espot és una estació familiar i tranquil·la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
TUTTI FRUTTI
Espectacle de ball i animació. Músiques de tots els estils, personatges sorpresa i participació del públic. Per a la festa de l'escola.TALLER DE PERCUSSIÓ AFRICANA: DJEMBE I DARBUKA
Taller circular en el qual aprendrem ritmes i patrons bàsics (Àfrica, Brasil, Turquia...) amb el djembé i la derbuka: com sonen, com es toquen, ritmes i patrons, com tocar en grup, jocs, improvisació.
PINTACARES
Una papallona, un superheroi, un paisatge amb mil flors o potser un tigre; et maquillarem del que més t'agradi!
WOMAGIS, el mag de les paraules (teatre, titelles i màgia)
Espectacle de teatre, titelles, dansa i màgia per descobrir el poder de les paraules. Fomenta la lectura i convida a crear diàlegs de pau: fer màgia amb el poder de les paraules! Catàleg ULAE
Formació en robòtica i programació
Activitat adaptada a les necessitats del centre. Per determinar horaris i dies.
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOQuè és el malbaratament alimentari?
Taller sobre el malbaratament alimentari i les seves causes i conseqüències.
ESCRIPTURA I MONEDA: LES PISTES PER ARRIBAR AL PASSAT!
Coneixerem l’origen de l’escriptura ibèrica i el seu alfabet per aprendre a escriure i llegir inscripcions en diferents tipus de suport com les tauletes de cera o les monedes.
Les ulleres liles. Repensar el llenguatge audiovisual
Aprenem a identificar els elements que conformen el llenguatge audiovisual des d'una perspectiva de gènere.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.