Resultats de la cerca
Apertix, competició de robòtica lliure, Territorial a Barcelona
10è Competició de robòtica educativa oberta, sense restriccions de marca ni cost, que promou l'aprenentatge i experimentació amb la tecnologia a través de reptes innovadors.
Evolució humana: d’on venim?
Analitzarem, identificarem i relacionarem diferents cranis de primats fòssils amb la forma de vida i el medi ambient, elements que condicionen els mecanismes evolutius.
Matemàtiques al castell d'Hostalric
Visita guiada que treballa el conjunt arquitectònic de la fortalesa d’Hostalric des de l’àrea de les matemàtiques.
La dansa dels cavallets de mar
Com ballen els cavallets de mar? Experimentem-ho!
Vida i evolució. Visita comentada
En aquesta visita l'alumnat descobrirà com canvien les espècies i com actua la selecció natural.
'FESTA A LA GRANJA' (EDUCACIÓ EMOCIONAL A TRAVÉS DELS TITELLES)
Un conte de titelles ens dóna peu a parlar de les emocions: de les nostres i de les dels altres. Descompte ACTIVITUM!
Les pedres també parlen
Visita que recorre els principals espais del jaciment arqueològic per a descobrir la història d'Empúries i els principals trets de les civilitzacions grega i romana que hi habitaren durant segles.
LES TORTUGUES MARINES ARRIBEN AL CRAM
Activitat destinada a grups d'infantil i cicle inicial de primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Visita comentada a l'edifici de CaixaForum Girona
La Fontana d'Or: testimoni de la història
Com filmar el desig? La representació de les sexualitats
Un taller per identificar i desmuntar els codis audiovisuals que configuren la construcció del desig sexual.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.