Resultats de la cerca
L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
Com treballar el canvi de model agroalimentari en l'àmbit educatiu
Formació en la qual s’exploraran eines per a la promoció i garantia del dret a l'alimentació des de l’àmbit educatiu.
REPENSANT LES MASCULINITATS
Què vol dir això de ser un home? Aquest taller pretén ser una eina per poder repensar com podem els homes estar en el món i construir masculinitats respectuoses i igualitàries.
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.
MÓN SANT BENET: Fem cuinetes!
Taller que promou la pràctica culinària i els bons hàbits alimentaris
Coneixent els jardinets de la Fundació 1859
Gimcana pel Jardí de la Fundació 1859 Caixa Sabadell.De l’engranatge a la programació
Recorregut per la tecnologia de manera pràctica i manipulativa.
TALLER SEXOAFECTIU - ELS CICLES
Amb l'entrada a l'adolescència el cos femení inicia un viatge cíclic molt intens ple de moments que cal conèixer i entendre no només des de la vessant física sinó també emocional.
VISITA LLIURE AL POBLE ESPANYOL DE BARCELONA
Vosaltres poseu la imaginació, nosaltres posem l'espai. El Poble Espanyol és un recinte ple de racons amb misteri, secrets per descobrir, artesania, art contemporani, zona de pícnic i sense cotxes!Sortides d'aventura i aquàtiques
Sortides d'un dia d'aventura i aquàtiques per a alumnes d'infantil, primària, secundària i batxillerat
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.