Resultats de la cerca
OUS, OUS, OUS...
Activitat de manipulació de restes orgàniques; per a treballar colors, textures i motricitat fina i acabar amb una gran sorpresa per als infants.Física i química, per a una conducció segura
Indagant: factors d'una conducció segura
MÓN SANT BENET: La terra i el poder
Taller participatiu a l’entorn de la societat feudal
Constructors de somnis
Un espectacle-taller per treballar els minimons en un marc escènic de conte.
EXPLICAR HISTORIES A TRAVES DE LES IMATGES
Quina història s'amaga al darrere d'una imatge? Us proposem descobrir els elemnts bàsics per construir un relat fotogràfic.
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysReaccions químiques (Barcelona)
Química experimental
Taller de robòtica amb Lego Education
Taller de robòtica i programació amb material de Lego Education (Spike, WeDo 2.0, Mindstorms).
Deconstruïm el punt de vista. Identificar el racisme en les imatges
Descobrirem el punt de vista racista que s'amaga a les imatges que sovint es difonen als mitjans de comunicació.
"Expedient 17/11”
NOU! "Expedient 17/11” és una activitat gamificada per descobrir el centre històric de Cardona, la seva història i les seves curiositats.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.