Resultats de la cerca
FORMES I COLORS
Formes, colors, textures, llum… A través de l’art medieval jugarem i experimentarem, fent volar la imaginació i desenvolupant la creativitat.
Cultures del Mediterrani
Visitarem la col·lecció d’arqueologia i parlarem de les diferents cultures que es van desenvolupar al voltant del Mediterrani durant l’Edat Antiga: Egipte, Grècia i Roma.
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel. Taller: Desxifra el codi reproductiu
La producció de llet està relacionada directament amb la reproducció. Amb aquest taller descobrirem com es reprodueixen les vaques, com és el seu embaràs i part, que vol dir "corba de lactació", etc.
Conta poemes «Em dic Miquel i soc poeta!»
Sessió de poemes, contes i cançons de Miquel Martí i Pol a càrrec de Caro Von Arend.
Animals de la prehistòria
Nens i nenes formaran tribus amb diferents animals totèmics i aprendran a identificar-los, reproduir els seus sons i plasmar-los simulant tècniques pictòriques prehistòriques.Aventures del plistocè!
Quins animals habitaven la nostra terra a la prehistòria? En aquesta activitat excavarem com es fa als jaciments arqueopaleontològics per trobar i analitzar els fòssils de la fauna del Plistocè.
Animals en perill d'extinció
Taller teòric i pràctic sobre la problemàtica dels animals en perill d'extinció
Be natural
Es treballen els incis del cinema i el curtmetratge a través de la figura d'Alice Guy
Kiru i el misteri de la Lluna perduda
Pel·lícula Fulldome
Descobrim el bosc amb els sentits
Descobrir com és el bosc que ens envolta fent servir els sentits, aprendre sense posar noms, només amb allò que percebem en cada moment
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.