Resultats de la cerca
Visita a l'exposició "La Sèquia i l'aigua "
La Séquia porta l’aigua a Manresa des del segle XIV. Tot visitant l’exposició, i acompanyats d’uns quaderns didàctics, podrem aprofundir en la seva construcció.
CONEIXEM EL POBLE ESPANYOL DE LA MÀ DE...
El guia no arriba i el grup comença a impacientar-se. Arriba en Xisco, un treballador de manteniment que coneix molt bé les històries i llegendes del poble. Us deixareu guiar per ell?
Coneixent els jardinets de la Fundació 1859
Gimcana pel Jardí de la Fundació 1859 Caixa Sabadell.Xerrades i tallers: Migracions, irregularitat i refugi
T’oferim xerrades per a conèixer i reflexionar sobre la realitat de les migracions i el refugi, i promoure així els valors de la convivència i l'acollida en una societat diversa com la nostra.
TALLER DE DANSA COGNITIVA PER INFANTS I FAMILIES
Un taller de dansa i clown en familia on tot és possible!
Lego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.Fes el teu quadre! Visita i taller d'oli sobre tela al Museu Muxart
Visita l'exposició permanent "Muxart. Color i Composició" i aprén a observar i analitzar una obra d'art. Converteix-te en artista experimentant posteriorment la tècnica de l'oli sobre tela.
Audició sensorial de música i dansa africana
Audició sensorial de música i dansa africana
Visita guiada: Els invents i els inventors de la Farinera
Una nova manera pels alumnes de conèixer la fàbrica de farines i entendre com la combinació de coneixement, eines i tècniques pot ajudar a millorar el món.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.