Resultats de la cerca
Sortides de final de curs multiaventura al Pirineu
Colònies i sortides de tardor, hivern, primavera i final de curs al Pirineu
Mapa del futur
Està pensat perquè els estudiants reflexionin sobre les seves metes personals, professionals i acadèmiques, de manera creativa i participativa.
En què consisteix l'alimentació sostenible?
L'alumnat descobrirà l'alimentació sostenible, els seus principis i com adoptar-la, per elaborar després un menú que reflecteixi aquests valors.
Espectacle de Màgia: Inòpia!
Espectacle de màgia tendre, visual, inclusiu i participatiu.
TALLERS DE CONTRASTOS
- Tallers per diferenciar els valors humanistes d'aquells que imposa la publicitat - 20 minuts de durada cada taller - Dirigits a majors de 6 anys - 10/20 persones màxim
Com ens relacionem a través de les pantalles?
Activitat format xerrada participativa amb l'alumnat.
De flor en flor, els pol·linitzadors
Els insectes pol·linitzadors duen a terme una tasca molt important.
Sortides a la natura al Parc Natural de Collserola
Adreçada tant al segon cicle d'educació infantil com a tots els cicles d'educació primària. Aquesta sortida és accessible en transport públic i ideal per passar un dia a la natura amb els més petits.
MÓN SANT BENET: Fem bullir l'Edat Mitjana
Taller de cuina de l’època medieval
Geometria en 2D i 3D
El taller tractarà la idea del pas d’una figura geomètrica en dues dimensions a les tres dimensions.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.