Resultats de la cerca
MNACTEC en ruta: Descobrim el geni Leonardo da Vinci
Activitat interactiva per descobrir aquest geni i aprendre curiositats de la seva gran obra creativa relacionada amb invents, màquines i tecnologia
Estudi del moviment en la frenada d'un cotxe
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat identifiqui quins són els factors que influeixen en la frenada d’un cotxe, entengui com aquests estan representats en l’equació del M.R.U.A.De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
PICTOART (Museu Deu)
Els alumnes es convertiran en col·leccionistes d’obres d’art i han d’aconseguir el màxim de peces possibles.
Jornada de Portes Obertes PSICOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Un velero musical en un mar de poesía
"Un velero musical en un mar de poesía" és un taller adreçat tant a persones adultes com a infants; la música i la literatura no tenen edat i totes dues barrejades ajuden copsar l'art amb més plenitudTaller de Percussió escoles i públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!L'estany, un ecosistema!
L'activitat comença a les sales del Museu Darder i després se segueix un itinerari de descoberta fins a l'Estany de Banyoles.
Atrapa la bandera!
GimcanaViu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller: La granja en 4D
Podem sentir les olors, els sons i tocar elements de la granja sense sortir d'una habitació? Amb aquest taller sensorial podrem connectar amb la granja alhora que posem a prova els nostres sentits.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.