Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Rajola viva. Del còdol al panot de Súria
Itinerari pels paviments del nucli antic i taller creatiu de disseny de rajoles inspirades en el patrimoni local
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
La pressió atmosfèrica
Un taller per deduir què és i descobrir els seus efectes
Vestigis del passat
Us proposem una recerca a partir de les rèpliques d’objectes del paleolític, el neolític i l’època romana
Un Circ de contes
Un espectacle de contes i pallassos amb un narrador molt especial, recorda aventures passades al circ i us durà fins als extraordinaris circs ambulants d’abans.
Els Volcans De La Garrotxa. Parc Natural Zona Volcànica
Matinal: excursió a un dels volcans. Identificació de material i formació del con.PROTEGIM ELS TAURONS
Activitat destinada per a primària. (1r, 2n, 3r, 4t, 5é i 6é)
QUI HA PASSAT PER AQUÍ? - FAUNA
Els alumnes investigaran espècies de fauna amb jocs, guies de camp i material manipulatiu, identificant rastres i hàbits de cada espècie. Acabaran creant la seva pròpia petjada de fang.
Activitat Ipad Ral·li
La utilització del iPad com a element principal del joc permet una activitat original amb forta càrrega tecnològica L'app disposa de moltes d'opcions per aconseguir que els alumnes es diverteixin
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.