Resultats de la cerca
JOCS D' ORIENTACIÓ I GYMKHAMES
Proposta de jcs d' orientació amb bruíxola o sense, l' objectiu és potenciar l autonomia i el joc cooperatiu.
El plàstic, del problema a la solució
Taller teòric i/o pràctic on tractarem la problemàtica del plàstic al nostre planeta i plantejarem diverses accions per reduir el seu impacte.
Titella electrònica
Fem servir materials reciclats i la placa micro:Bit per crear una titella electrònica.
Bojos per la Química
Explorarem els experiments de química de tota la vida jugant amb dilucions, densitats, canvis d’estat i de color, reaccions àcid-base…i potser alguna explosió!
ApS: Missió H2O
L'aigua del planeta és finita o infinita? Quins impactes ambientals estem patint les persones i altres éssers vius a causa de l'escassetat d'aigua potable? El període d'inscripció obre el 3 de juny.
El Ramadà.
Què, qui, com, quan, on i per què
Viure a l'Aigua
Taller manipulatiu
Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
Reciclar és la R més coneguda, però Reduir i Reutilitzar són clau per minimitzar residus. En aquesta activitat, descobrirem com aplicar aquestes dues R per a un impacte ambiental més gran.
L'escriptura medieval
Apropament al mòn medieval a través de l'escriptura, activitat pròpia dels monjos. L'alumnat reproduirà textos medievals usant els materials propis de l'època.Els nostres amics, els antics
Visitarem la prehistòria, l’arribada dels grecs i fenicis, la societat ibèrica, la dominació romana i finalment els visigots.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.