Resultats de la cerca
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.DE ROCA I DE MAR
Sortida matinal per a gaudir de la muntanya de Montjuic i aprendre conceptes relacionats amb el medi natural; la tecnologia i l'ús de la muntanya; les llengües o l'oci en el medi natural.
Oferta esportiva i lúdica a La Molina
A l’hivern, les escoles poden gaudir d’un dia o d’una estada a La Molina per a no oblidar. Aprendre a esquiar és una experiència única i l’estació ofereix pistes per a tots els nivells d’esquí.
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller la Gelatina i el soroll misteriós
Us proposem una experiència immersiva amb vaques i altres animals de granja, amb continguts creats i adaptats per cicle infantil. Aprendrem d'una forma divertida, emocional i sobretot interactiva.
Llum i color (Barcelona)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
Taller l'exili i els mitjans de comunicació de masses - MUME
La proposta pretén treballar la relació entre un fenomen històric com l’exili, universal en el temps i a l’espai, amb els mitjans de comunicació, la premsa escrita, la ràdio, la televisió, el cinema.Conte: 'El núvol ensopit'
L'activitat es basa en la narració d'un conte que permet als infants descobrir què és la contaminació atmosfèrica i quins problemes poden causar sobre la nostra salut.
Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 5 a 12 anys.
Buscant pistes. Trobem rastres!
Com podem saber si hi viuen animals en un bosc? Què són els rastres? Quins tipus de rastres hi ha?
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.