Resultats de la cerca
Estratègies dels éssers vius (Barcelona)
Sobreviure al medi
Dins la cèl·lula: descobrint el món microscòpic
Què és una cèl·lula? Quins tipus de cèl·lules hi ha? En què es diferencien?
Introducció a l'astronomia I
El sistema solar i les fases de la Lluna
Imaginaris en moviment. Coeducació audiovisual per a professorat de primària
Un taller per aportar eines i estratègies per a dur a terme activitats educatives centrades en el treball amb imatges i audiovisuals
Taller de trencadís i visita guiada a la Cripta
Aquesta visita està dirigida per una monitora ceramista i es desenvolupa als antics cellers de la Colònia Güell. El trencadís és la tècnica de mosaic inventada per Antoni Gaudí.
Aprendre a mirar
La suma de diferents punts de vista ens enriqueix
Un velero musical en un mar de poesía
"Un velero musical en un mar de poesía" és un taller adreçat tant a persones adultes com a infants; la música i la literatura no tenen edat i totes dues barrejades ajuden copsar l'art amb més plenitudVisita combinada al Museu de la Tècnica i Mosaics Martí
Visita i taller a l’obrador artesà de rajoles hidràuliques Mosaics Martí.
Experimentem amb el gravat
En aquest taller ens aproparem a la tècnica del gravat.
VOLCANS AMB MÀGIA (Colònies)
VOLCANS AMB MÀGIA, són unes colònies atípiques pel seu format únic, on es barreja el vulcanisme i la màgia en una mateixa estada.Mostrant 1-10 de 1.992 elements.