Resultats de la cerca
UN DOFÍ A LA PLATJA
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Moda en transició (70's-90's)
Presentació de peces originals i dinàmica de joc de rol sobre els canvis en la moda dels 70's als 90's
Promoció de la lectura: contacontes dramatitzat i interactiu en anglès, castellà o català
Activitats de promoció de la lectura contacontes titelles en anglès, castellà o català
Rigoberta i el Windigo (titelles)
Espectacle de titelles sobre consum responsable, medi ambient, canvi climàtic, sostenibilitat, drets humans i drets dels infants.
VIDA, VIDA PER TOT ARREU!
Activitat manipulativa per a conèixer com funciona el sistema de classificació dels organismes vius, usant restes orgàniques provinents d'entorns terrestres o marins.Perduts als Jardins de Santa Clotilde (I)
Descobrireu el món de la natura mitjançant un joc de pistesEducació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
MÓN SANT BENET: Frescos de butxaca
Taller de creació plàstica a l’entorn de la tècnica del fresc
MÓN SANT BENET: Experiència Fundació Alícia
Visita guiada a la Fundació Alícia
La depuradora d’aigües residuals i la planta de compostatge
En aquesta activitat s’explica el procés de depuració biològica de les aigües residuals, des de la claveguera fins a l’obtenció de compost per a fertilitzar sòls amb els fangs resultants.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.