Resultats de la cerca
La gran aventura del Barroc
Seguint el format de “tria la teva aventura”, l’alumnat escollirà el sentit de la seva pròpia visita.
Menjar i no ser menjat
Estratègies dels éssers vius. Visita comentada
Connectant amb la natura per la salut mental
Descobreix com la connexió amb la natura pot ajudar a infants i adolescents a desconnectar de l'estrès i millorar el seu benestar emocional.
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Infantil i primària (1r cicle)
El cinema domèstic i la memòria familiar
Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.Parc d’aventura de tardor: acció i connexió amb el bosc
Jornada escolar amb més de 10 activitats d’aventura a escollir per cicle i un itinerari guiat de connexió amb el bosc per descobrir la tardor de forma vivencial.
Programació amb Scratch: Imatges boges
Amb l'eina Scratch crearem una pantalla animada a mode de mini joc que ens servirà per dissenyar animacions curtes que responen al teclat.ODS: Com fer del món un lloc més sostenible i just per viure-hi!
Taller per donar a conèixer a l’alumnat els ODS.
MATCH IMPRO
A través de diferents exercicis i dinàmiques teatrals els joves es podran endinsar en el món de la improvisació, una tècnica molt lúdica i de format concurs per a poder treballar la seva creativitat
Espectacle de Sant Jordi
Espectacle de Sant Jordi per escoles on s'explica en forma de conte la tradicional llegenda de Sant Jordi. Un espectacle amb titelles gegants i molta màgia.Mostrant 1-10 de 1.981 elements.