Resultats de la cerca
A toc de corn
Viu la vida a la fàbrica de suro Miquel Vincke & Meyer al 1914, us esperem a les 6 del matí per a fer d'aprenents. Visita teatralitzada a les noves sales d'exposició permanent.
Exploradors de l'Estany
Descobrim tot el què ens amaga l’Estany i el seu entorn! En el Museu Darder ens endinsarem en la recerca del fons de l’Estany, la seva vegetació i la fauna.Visita combinada al Museu de la Tècnica i Mosaics Martí
Visita i taller a l’obrador artesà de rajoles hidràuliques Mosaics Martí.
Extraescolar de robòtica
Extraescolars de robòtica i programació amb material de Lego Education (Spike, WeDo 2.0, Mindstorms).
La tardor i el Pastor a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Vine a veure la tardor a la granja: recollirem fruits de la tardor, trobarem algún bolet i veurem els animals de la granja. Tallers de panallets i castanyada.
TALLERS DE CIÈNCIES 'MELQUÍADES'
Tot un repertori de tallers de fenòmens físics diferents, sempre molt participatius i adaptats a cada edat.. Descompte ACTIVITUM!
La colònia tèxtil de Borgonyà
Visita a la colònia tèxtil de l’antiga fàbrica Fabra i Coats, d’origen escocès
Animals del passat, excavem-los!
Aprendrem com es formen els fòssils i ens convertirem en paleontòlegs per excavar un fòssil d'un animal desaparegut i descobrirem com eren els animals que vivien a les nostres terres fa milions d'anysCOS QUE EXPLICA
COS QUE EXPLICA: Projecte per a alumnes que fomenta l'expressió lliure i la creativitat. Ensenyem a narrar històries amb el cos, mitjançant jocs de clown i improvisació guiada. Estimulem el moviment,
La Reproducíó a Can Pidelaserra
Diferenciació d´ovipars i vivipars en una granja, passejada i recollida del material per la realizació d´un niu per colocar els ous que em trobat perduts..Cada infant s´endurà el seu bonic niu.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.