Resultats de la cerca
Visc al mar i no sóc un peix
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Visita Guiada Reial Acadèmia de les Ciències i les Arts de Barcelona
Institució amb més de 250 anys d’història situada en un edifici del segle XVIII, en ple centre de la ciutat. A la seva sala d’actes, Albert Einstein, a 1923 explicava els fonaments de la relativitat.Taller de química: el canvi químic
Taller per comprendre els avenços científics i les aplicacions actuals de la química.
Entrenament per arqueòlegs - Programació i electrònica
Amb el dispositiu Makey Makey i les eines de Scratch crearem un mini joc on podem detectar si aixequen un objecte de la seva base.ApS: Comunitat eductiva per la transició energètica
Quant consumim a casa i a l'escola? Podem estalviar més? Eines per fer una auditoria energètica i reduir el consum d'energia a l'escola i a casa. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Explorant el món
Quina era la imatge que es tenia del món a l’Edat Mitjana? Com va canviant aquesta imatge al llarg del temps? Quin paper hi juga la navegació en aquest canvi de la imatge del món?
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
LA MÀGIA DEL CIRC
Vols formar part de la nostra companyia de circ?
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 5 a 12 anys.
Internet segura per a nenes i nens - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.