Resultats de la cerca
Un volcà i el seu entorn
Comprendre el procés de formació del volcà del Montsacopa i identificar els elements del paisatge que l'envolta i l'acció transformadora dels humans.
Taller: Com funciona un molí
Els nens i nenes, organitzats per parelles, construeixen una maqueta d'un molí fariner ajudats d'un dibuix i de les instruccions del monitor.
Explora els boscos de muntanya (Collserola, Sant Llorenç, Montseny)
Sortides per explorar el bosc a Collserola, Sant Llorenç o el Montseny
Colònies escolars escola de bandolerisme i bruixeria i aventura per la eso-Vilanova de Sau
Colònies escolars per conèixer les tradicions bandoleres de la zona de Guilleries i potenciar la fantasia amb la màgia de la natura i l'escola de bruixeria. Aventura per cicle superior i ESOEL PLANETARI MARINER
Aquesta activitat permet conèixer la relació directa entre l'astronomia i la navegació. Durant segles, l'única referència per als navegants va ser a cel, i el seu coneixement va ser cabdal.
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.TALLER DE CONTRAPUBLICITAT
- Taller sobre publicitat - 3 hores de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 6/12 persones màxim
La colònia tèxtil Rusiñol
Una visita plena d’art i història
FABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.
Visites escolars al Molló Parc
Us proposem passar un dia envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent i educativa.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.