Resultats de la cerca
Crea i recicla
Taller teòric i pràctic sobre el reciclatge, treballarem les 3R i altres R no tan conegudes,
Visita dinamitzada al Conjunt Romà de Centcelles
Visita dinamitzada al conjunt romà de Centcelles, on prenen el protagonisme la participació i el diàleg
El Ramadà.
Què, qui, com, quan, on i per què
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOUn passeig per la fàbrica!
Visita dinamitzada amb actors pels espais originaris de l'antiga fàbrica, on els alumnes es transformen en obrers i obreres en el seu primer dia de feina en la fàbrica tèxtil de 1920
Fem de científics
Taller on ens divertirem fent diversos experiments científics.
Planta de selecció d'envasos de Gavà-Viladecans
Visita guiada a la planta de selecció; d'envasos de Gavà-Viladecans que te; la funció de separar els diferents residus procedents del contenidor groc (envasos).
De l’engranatge a la programació
Recorregut per la tecnologia de manera pràctica i manipulativa.
Sessions de docència
La Biblioteca de Catalunya ofereix diverses modalitats de visites i sessions adreçades al públic escolar amb l’objectiu de fomentar el coneixement de la BC i del llegat cultural que s’hi conserva.
Olimpíada de Geografía
Concurs organitzat pel Col·legi de Geògrafs que té com a objectiu premiar els estudiants de segon de batxillerat que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.