Resultats de la cerca
Apertix, competició de robòtica lliure, Territorial a Mataró
10è Competició de robòtica educativa lliure oberta, sense restriccions de marca ni cost, que promou l'aprenentatge i experimentació amb la tecnologia a través de reptes innovadors.
A ritme de nombres i xifres (Tarragona)
Matemàtiques fascinants
Crea gràfics, mapes i infografies amb Infogram
Infogram permet tant als estudiants com als docents crear fàcilment gràfics, mapes i infografies de manera gratuïta. Descobreix com Infogram pot impulsar l'aprenentatge a les aules.
Taller de còmic: Perspectiva
En aquest taller ensenyarem als alumnes alguns trucs per crear sensació de tridimensionalitat als dibuixos.
MÓN SANT BENET: Pedra sobre pedra
Taller participatiu per conèixer els estils artístics medievals
Fem vitralls modernistes
Taller modernista basat en la realització d'un petit vitrall a partir de material adaptat a l'edat.Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
Visita comentada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura”
Matisse més enllà de Matisse
Viure en el passat
Visita comentada que recórre els principals espais del jaciment arqueològic i que ens apropa al coneixement de la vida quotidiana, els costums i creences de les antigues societats grega i romana.
LES ESTACIONS DEL MEV: L’HIVERN
Amb la música descobrim els oficis artesans i els gremis. Mirem i escoltem una història d’artesans, coneixem les obres i fem els sons d’alguns gremis.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.