Resultats de la cerca
ESCOLARS – Unarre (2 dies - 1 nit)
Gaudeix d'una estada de 2 dies i 1 nit on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24.
EL BATEC DELS VOLCANS
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc.PARLEM DE PORNO?
Dinàmica participativa en la qual es farà un joc per veure el nivell de coneixement dels conceptes pornogràfics que té l’alumnat, contrastant els possibles malentesos.
DESACTIVA LES FAKE NEWS - versió Antiracisme
Taller per identificar i desmuntar les notícies falses i els discursos d’odi a les xarxes, desenvolupant pensament crític i eines de verificació.
TALLER BOOKTUBER (INTRODUCCIÓ AL MÓN DE BOOKTUBE)
Taller sobre el món dels booktubers (joves que recomanen llibres a YouTube) impartit per una booktuber catalanaLluís Companys: una vida d'història
Visita comentada i taller sobre Lluís Companys
NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.TALLER DE RECERCA D'OR
El taller consisteix en trobar amb una batea, barrejada amb aigua i sorra del Segre, pellofes d’or amb un sistema fàcil d’identificar i que l’afortunat es podrà endur en una probreta cap a casa.LA INTEGRACIÓ SENSORIAL I TEA - MONOGRAFIC ONLINE EN DIRECTE (4 HORES)
Quines dificutlats d'integració sensorial presenten els infants amb TEA? Descobrirm els recursos més senzills i facilitadors del dia a dia a les escoles i a casa
LA MAR D'ENGINY
L'alumnat treballa com a enginyers i enginyeres de la indústria naval dissenyant amb peces de LEGO un sistema per treure vaixells de l'aigua.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.