Resultats de la cerca
Audicions Didàctiques a l'Aula i a l'Escenari.
El nostres músics, instrumentistes professionals amb llarga experiència en el món educatiu, visiten les aules, mostrant i sonant els seus instruments, tot explicant-ne les característiques, orígens...
Mans a l'obra (Tarragona)
L'art a través del cos
Planta de selecció d'envasos de Gavà-Viladecans
Visita guiada a la planta de selecció; d'envasos de Gavà-Viladecans que te; la funció de separar els diferents residus procedents del contenidor groc (envasos).
Desperta una obra d'art: taller de stop-motion
Taller d'animació stop-motion per despertar els personatges d'una obra del Museu d'Art de Girona i crear la seva història, aprenent així sobre l'art medieval,ESPAIS DE LA BATALLA DE L'EBRE.
L’experiència recorre diferents espais a la Terra Alta i Ribera d’Ebre que foren emblemàtics al llarg de la Batalla de l’Ebre (riu, trinxeres, destrucció, record).
Taller de Percussió públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!El cicle de l'aigua: cada gota val mil!
L’ activitat, a través de dinàmiques interactives, fa reflexionar sobre la disponibilitat d'aigua en el medi i l’ accés a l’ aigua que usem, així com el funcionament del cicle urbà de l’ aigua.
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.DESACTIVA LES FAKE NEWS - versió Antiracisme
Taller per identificar i desmuntar les notícies falses i els discursos d’odi a les xarxes, desenvolupant pensament crític i eines de verificació.
Assessorament per a biblioteques escolars
Assessorament per al disseny, creació, gestió i dinamització de la biblioteca escolar
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.