Resultats de la cerca
Jocs tradicionals: A QUÈ JUGUEM?... i a què jugaven les nostres àvies i avis?
Omplim fins a 500 m² amb més de 30 jocs tradicionals, alguns d'ells a escala gegant, construïts de forma artesana emprant la fusta com a material respectuós i reciclat per a jugar.
AUSO. UNA DE ROMANS
Ens submergirem en el món romà utilitzant el llenguatge audiovisual.
Projecte Electricitat-2
Taller on els nens i nenes experimentaran els principis de l'electricitat i el magnetisme amb diferents materials.
La Laura i en Joan descobreixen el món dels Ilergets (arqueologia)
En aquesta activitat, ens posarem a la pell d'arqueòlegs/es per estudiar i interpretar diferents restes arqueològiques de quatre poblats ibers i descobrir els seus costums i professions.
De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
La sostenibilitat en relació al Dret a l'alimentació
Formació sobre la sostenibilitat vinculada al Dret a l'alimentació.
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesPROGRAMA CONTRA EL BULLYING - Programa autònom de prevenciò a Primària
Metodologia de prevenció de l'assetjament escolar testada a 26 escoles de primària i 5.000 infants durant dos anys, i que redueix en un 35,8% les víctimes de bullying i en un 61% les de ciberbullying
La Riera Major, un ecosistema únic. La qualitat de l'aigua
Ens acostarem a la Riera Major per descobrir el bosc de ribera com a ecosistema. Alhora, determinarem la qualitat de l'aigua mitjançant dues tècniques ben diferents, els reactius i els bioindicadors!
El cicle dels residus i els recursos: les 7 R
Amb el diagrama de l’economia circular com a element transversal de l’activitat, s'expliquen els impactes de la generació de residus, el tractament que es duu a terme i la necessitat de fer una separa
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.