Resultats de la cerca
Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mira com mengen els animals!
Visita dinamitzada al Bosc inundat
Visita guiada: De l’edat mitjana a la revolució industrial
*Conèixer l’Ecomuseu-Farinera, la Basílica de Castelló d’Empúries i el museu de la Cúria-Presó medieval. *Descobrir la història medieval de l'antiga capital del comtat d'Empúries.
Depuradora del Prat de Llobregat
Visita guiada a l'EDAR del Prat de Llobregat, una de les plantes de sanejament d'aigües residuals més grans i modernes d'Europa.
Les històries d'en Cabòries
Les divertides trifulques d'un historiador despistat en el museu.
La Casa decorada
Una descoberta del modernisme de Manel Joaquim Raspall a Cardedeu a través de la observació i el treball plàstic amb diferents materials
VISITA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites escolars per a totes les edats. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.La Factoria de l'Aigua
Espai de Tinkering
1,2,3... salut i silenci!
L’ activitat consta de 3 dinàmiques: la primera “La contaminació de l’ entorn” introdueix els conceptes de salut i salut ambiental i repassa els diferents tipus de contaminació de l’ entorn.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.