Resultats de la cerca
PREVENCIÓ DE L'ASSETJAMENT I CIBERASSETJAMENT
Taller per reflexionar sobre l’ús de les xarxes socials, identificar situacions d’assetjament i ciberassetjament i aprendre a actuar amb criteri, respecte i seguretat.
ESPAI BOMBOLLA
Un espai on petits i grans podran gaudir experimentant amb la màgia de les bombolles de sabó.
MÓN SANT BENET: Xics Lab
Experiments a la cuina
Aventura per la Vila! Gimcana de pont a pont.
Descobreix els edificis més emblemàtics de l'antic barri de la Vila, a Martorell, tot fent una divertida gimcana des de la Plaça de l'Església, a prop del Pont d'Anoia, fins el Pont del Diable.
L'ILLA DEL TRESOR (R.L.STEVENSON)
Versió simplificada de l’original de Robert Louis Stevenson, molt adaptada als infants de 4 a 10 anys. Un actor i manipulador combina teatre i titelles, a més de teatre d’objectes,
Energia Solar, energia infinita al nostre abast amb astroxperiences.com
Tenim clar que el futur és a les estrelles, començant per la més estimada, la nostra, la que ens dona la vida i l’energia.
CINEFÒRUM: "EMPATIA"
Amb la dinàmica del cinefòrum obrirem un debat sobre com els nostres hàbits de consum determinen la vida dels altres animals, del medi ambient i dels éssers humans.Roques i minerals sota la lupa
En aquesta activitat viatjarem a l’interior de la Terra per conèixer-ne la composició i descobrirem, per mitjà de l’experimentació, com són les roques que formen la geosfera.
DEL MAR A LES MUNTANYES
Aprendrem que l'entorn en què habitem defineix una manera de viure. Una visita on el paisatge antic esdevindrà el protagonista per entendre com vivien els ibers de la Ciutadella.
CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.