Resultats de la cerca
Tallers escolars de ciència
Els tallers permeten experimentar i practicar els diferents aprenentatges científics. Tenen una durada d’entre 1h i 1,5h i tot el material és a càrrec de Cel Obert.
De la cèl·lula a l'ADN
Taller de ciència on es treballaran diversos aspectes al voltant del nostre material genètic.Dormir amb taurons per a tota la classe
Una oportunitat única d’estar una nit junts tota la classe dormint amb els taurons i participar en tallers, jocs de nit i descobertes que convertiran l’alumnat en veritables coneixedors dels taurons.
La ciència del joc
Aquesta exposició permet veure com la ciència intervé en l’evolució de la tecnologia i com posa les bases per al seu funcionament
UN ANIMAL A LA PLATJA!
Activitat destinada per a infantil i cile inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
No és el teu cos, és el discurs
Una xerrada per entendre com la pressió estètica afecta infants i adolescents, i com educar mirades més lliures, crítiques i respectuoses amb la diversitat corporal.
"Expedient 17/11”
NOU! "Expedient 17/11” és una activitat gamificada per descobrir el centre històric de Cardona, la seva història i les seves curiositats.
CONEIXEM ELS ARTESANS DEL POBLE ESPANYOL
Ens ajudeu a descobrir què fan els artesans? Quins materials i eines fan servir? Anirem a la seva recerca pel poble, així com de les eines, estris i materials que utilitzen per viure-ho de ben a prop.
Visita dinamitzada al Conjunt Romà de Centcelles
Visita dinamitzada al conjunt romà de Centcelles, on prenen el protagonisme la participació i el diàleg
Reacciona...tenim química!
Aclarirem conceptes com molècules, àtoms i reaccions mitjançant experiments.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.