Resultats de la cerca
Visita de la Tarraco Romana en VR (TimePort Tarragona)
Un projecte de realitat virtual per viatjar més de 2.000 anys enrere i reviure l'esplendor de l'antiga Tàrraco romana.
Accions per un món més sostenible
Taller que tracta diferents problemàtiques mediambientals que pateix el nostre planeta i accions per tal d'evitar-es.
Espai d'experimentació Explora 0-6
Espai dissenyat exclusivament per a infants fins als 6 anys
Introducció a Scratch
Un senzill llenguatge de programació creat al MIT i pensat per als més joves, molt visual i divertit però basat en la lògica dels llenguatges de programació més avançats.
La Maleta dels Planetes
Activitat per dur a terme a l'aula de l'escola, o l'instititut. Les mides proporcionals, les principals característiques, i les distàncies dels planetes vers el Sol, a l'abast de tots els cursos.
Introducció a l'astronomia I
El sistema solar i les fases de la Lluna
La tardor entre castanyers (la Castanyera)
Sortida de natura amb temàtica de la tardor.
La Clau del Canvi
El taller participatiu vol conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania sobre el canvi climàtic i donar a conèixer aspectes concrets com la mitigació o l'adaptació
Aigualogia
Taller experimental sobre les característiques de l'aigua
La descoberta de Manresa
Descobreix la història de la ciutat de Manresa
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.