Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
ApS: Dràstics amb els plàstics
Projecte per aprendre, de manera divertida, a reduir el consum de plàstics. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
THE LITTLE CIRCUS
𝗧𝗛𝗘 𝗟𝗜𝗧𝗧𝗟𝗘 𝗖𝗜𝗥𝗖𝗨𝗦: Un viatge personal de superació en què una jove pallassa despistada i només amb el mim i el clown, aconsegueix arribar als altres i, donar-los felicitat!
Kiru i el misteri de la Lluna perduda
Pel·lícula Fulldome
El mural de Sol LeWitt
Color, línia i moviment!
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.Visita guiada recinte medieval
Visita guiada pel recinte medieval per tal de conèixer i descobrir el llegat del Vescomtat de Cabrera a la vila medieval d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar
El tresor d'en Serrallonga
El recorregut ofereix una visió de l’evolució de Catalunya al llarg de l’edat moderna tot centrant-se, principalment, en aspectes socials i de vida quotidiana
Explica'm un conte
El conte tracta sobre l’aventura d’en Toni, un nen usuari de cadira de rodes que té un gran somni:ser el protagonista d’una actuació al circ.
Ecologia de les fagedes
Activitat per a conèixer la diversitat d'ambients naturals de la zona volcànica de la Garrotxa i aprendre la metodologia per a realitzar un inventari ecològic i forestal.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.