Resultats de la cerca
Bon ús de l’aigua
Treballarem les actituds positives per a un bon ús de l’aigua; per aprendre a actuar correctament en cadascun dels moments de la vida quotidiana en els quals utilitzem l’aigua.
Els Volcans De La Garrotxa. Parc Natural Zona Volcànica
Matinal: excursió a un dels volcans. Identificació de material i formació del con.DESACTIVA LES FAKE NEWS - versió Antiracisme
Taller per identificar i desmuntar les notícies falses i els discursos d’odi a les xarxes, desenvolupant pensament crític i eines de verificació.
MÓN SANT BENET: La terra i el poder
Taller participatiu a l’entorn de la societat feudal
Dones que van trencar el silenci
Investiga i dona veu a les dones pioneres del rock i el blues. Una activitat cooperativa per visibilitzar el seu llegat i treballar habilitats digitals i comunicatives.
MARIETES A LA VINYA
Conte i descoberta per conèixer l’ecosistema de la vinya. El cultiu respectuós de la vinya és el millor per a la salut i el medi ambient. Si ajudem a les marietes, elles ens ajudaran a nosaltres!
Formació en robòtica i programació
Activitat adaptada a les necessitats del centre. Per determinar horaris i dies.
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
El cicle de l’aigua
És un taller participatiu on s’explica el cicle natural de l’aigua i la intervenció que hi fem els humans. Es tracten tots els estadis del cicle de l’aigua i com el modifiquem els humans.
Jornada de Portes Obertes
La millor manera de conèixer la universitat és viure-la!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.