Resultats de la cerca
VISITA COMBINADA AL MOLÍ DEL FOIX I EL CIARGA. NATURA I HISTÒRIA A SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS
Començarem amb la descoberta de la vegetació autòctona al jardí botànic del Molí del Foix i acabarem amb la visita al CIARGA i el Refugi antiaeri del Serral.
Visita guiada al cel nocturn i/o observació solar
Observacions nocturnes i diürnes per a totes les edats amb o sense telescopi
Medicina genòmica: de ciència-ficció a realitat
Com detectem alteracions genètiques cardiovasculars
AVENTURA PALLARS SOBIRA - COLONIES I VIATGE DE FI DE CURS
SORTIDES / COLONIES ESTUDIANTS EXPERIENCE - PRIRINEUS
Visita als espais de la batalla de l'Ebre amb Terra Enllà. Un dia
Visita als espais de la batalla de l'Ebre. Jornada sencera. Espais: pas de barca de Miravet i cap de la vila, Poble Vell de Corbera d'Ebre, museu, trinxeres i Memorial de les Camposines
LA MALETA DE LA KAYRA I EN MALIK
Entre tot el grup compartim coneixements envers la cura dels gats i gossos i aprenem a responsabilitzar-nos dels nostres companys animals respectant la seva naturalesa i la convivència ciutadana.
CUERPOS DISIDENTES EN EL CINE, LAS SERIES Y LA MÚSICA. Mismos cuerpos, mismas historias: la diversidad que nunca llega.
Hablaremos de la falta de diversidad en los referentes para convertirnos en un público que exige una nueva manera de contar historias a través de personajes que habitan cuerpos diversos.
TALLER "D'YNDIANES" (estampació tèxtil)
Activitat que combina molt bé els aspectes científics, històrics i tècnics amb la dimensió participativa, pràctica, lúdica com creativa.Centre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.
Taller d'excavació arqueològica a les Coves de l'Espluga
Conèix el treball dels arqueòlegs i les tècniques d'excavació
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.