Resultats de la cerca
Investiguem què hi ha a l’aigua
Aquesta activitat permet una primera aproximació a l’anàlisi química de les aigües.
La sostenibilitat en relació al Dret a l'alimentació
Formació sobre la sostenibilitat vinculada al Dret a l'alimentació.
Be natural
Es treballen els incis del cinema i el curtmetratge a través de la figura d'Alice Guy
Picasso per un dia
Vols ser un artista com Picasso? Vine al Museu del Càntir d'Argentona a decorar el teu propi càntir tal com ho faria ell!
Fem d'arqueòlegs al Turó Rodó
Sabeu qui eren els ibers? Com vivien? com vestien?Fes el teu quadre! Visita i taller d'oli sobre tela al Museu Muxart
Visita l'exposició permanent "Muxart. Color i Composició" i aprén a observar i analitzar una obra d'art. Converteix-te en artista experimentant posteriorment la tècnica de l'oli sobre tela.
Endinsa't en CosmoCaixa Barcelona
Entrada al museu amb accés a totes les exposicions permanents i temporals
Jornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaEl Peix Irisat
Un espectacle de teatre i titelles inspirat en els contes il·lustrats de Marcus Pfister, que ens ajudarà a descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
La Laura i en Joan descobreixen el món dels Ilergets (arqueologia)
En aquesta activitat, ens posarem a la pell d'arqueòlegs/es per estudiar i interpretar diferents restes arqueològiques de quatre poblats ibers i descobrir els seus costums i professions.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.