Resultats de la cerca
LA PEDRERA: L'habitació secreta de La Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
L'anguila i el seu viatge espectacular
Descobreix el viatge migratori d’una anguila des de l’entorn natural i digital
FORMES I COLORS
Formes, colors, textures, llum… A través de l’art medieval jugarem i experimentarem, fent volar la imaginació i desenvolupant la creativitat.
Parc d’aventura de tardor: acció i connexió amb el bosc
Jornada escolar amb més de 10 activitats d’aventura a escollir per cicle i un itinerari guiat de connexió amb el bosc per descobrir la tardor de forma vivencial.
MICROPLÀSTICS AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a batxillerat.
Endinsa't al Vesper. Visita guiada al CIARGA i al Refugi del Serral
Visita guiada en la qual els alumnes coneixeran com era el dia a dia i les persones que com ara enginyers, mecànics i pilots treballaven a l’aeròdrom durant la guerra.
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.El Peix Irisat
Un espectacle de teatre i titelles inspirat en els contes il·lustrats de Marcus Pfister, que ens ajudarà a descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Depuradora de Sant Feliu de Llobregat
La visita a l'EDAR de Sant Feliu de Llobregat, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.