Resultats de la cerca
Escalada per a nens i nenes de primària
Ens aproximem al món de l'escalada a través d'eixos temàtics motivadors i transversals.
Taller creatiu amb eines reals. Imaginació, manipulació i reutilització amb MAKEDO.
Manipular i unir cartró per aconseguir construir un munt de coses que poden anar des d’una casa de nines fins a una casa habitada per ells mateixos.
El llop i les 7 cabretes
La manera de tractar el conte, Amb senzillesa i sense estridències..Energia Solar, energia infinita al nostre abast amb astroxperiences.com
Tenim clar que el futur és a les estrelles, començant per la més estimada, la nostra, la que ens dona la vida i l’energia.
POSA’T A LA PELL DE L’ALTRE. TEATRE FÒRUM
El teatre fòrum, una de les tècniques del teatre social, proporciona les eines per a poder visualitzar i reflexionar sobre nosaltres i la nostra realitat i transformar-la.
Investiga el TRAM
Els infants es converteixen en petits investigadors del TRAM.
STEAM: El cervell dels telers
A partir de l’estudi d’una veta, aprendrem que el codi binari serveix per donar ordres als telers.
Visita guiada: Vic, art i història. Un viatge fantàstic en el temps!
Visita guiada per l'art i la història de la ciutat de Vic.
Sapiens: el llarg camí de l'hominització
Visita comentada per comprendre la nostra evolució
Experts a l'aula: xerrades per a centres de secundària
La Universitat de Girona posa a disposició dels centres de secundària un recull de xerrades divulgatives impartides per personal investigador, amb l’objectiu d’apropar el coneixement a l'aula.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.