Resultats de la cerca
La Castanyada a Can Pidelaserra
Cada animaló té una peça de roba de la Castanyera, ajudem-la a recuperar-la! Després d´una passejadeta pel bosquet trobarem a la Castanyera, ,ens repartirá castanyes i explicarà un conte.
Els colors de la llum
La proposta d’aquest taller es descobrir les característiques i propietats que té la llum, a partir de petites activitats.Jornada de Portes Obertes FISIOTERÀPIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
El cicle de l'aigua: finit o infinit?
En aquesta activitat es repassa el cicle integral de l’ aigua i es posa el focus en les pràctiques socials que requereixen aquest recurs.
Submergeix-te
A XATRAC, som una entitat en què ens involucrem en la difusió del medi natural des de fa 4 anys, sense excloure a ningú, ni tan sols als més petits,
Artefacte: el secret de les coses
Un taller creat per l’artista Xavier Bobés
Gaudeix de l'esport blanc amb els escolars a Boï Taüll
Boí Taüll, vol fomentar l'esport blanc a les escoles i altres centres educatius.
Formació al professorat en Micro Bit
A Labclub oferim formació al professorat en l'ús, tant didàctic com tècnic, de la plataforma de programació educativa Micro Bit.
EL PETIT PRÍNCEP
El conte més famós de la literatura francesa ballat a càrrec del NS dansa. Un conte màgic de creixement personal i de recerca de valors com el respecte i l’estimació pels altres i l’entorn.
L’art de veure-hi més enllà | Museu del Renaixement
Activitat per explorar el tapís "El triomf del Temps sobre la Fama" amb la metodologia VTS, fomentant l’observació, l’expressió oral, el pensament crític i el respecte a través de l’art.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.