Resultats de la cerca
Monedes i tresors | Museu del Renaixement
Taller per descobrir la història a través de les monedes, font d'informació econòmica, social i cultural, mitjançant un joc de pistes per la col·lecció del museu.
Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?taller de ceràmica a la Masia Museu Serra
fes una peça amb el torn desprès decorara un plat i nosaltres el posarem al forn i al cap d'uns dies el tindreu a les vostres mans
El retaule de Santa Maria
Visita per conèixer una de les peces gòtiques més emblemàtiques que es conserven al monestir de Sant Esteve: El retaule de Santa Maria
Descobrim les joguines òptiques. Els orígens del cinema
Entendrem el funcionament del cinema tot experimentant amb les joguines òptiques que es feien servir abans que s'inventés.
PINTURA MURAL
La pintura mural és un espai inmens ple de possiblitats que serveix d'amplificador d'idees, sentiments comuns o esperances col·lectives, I aixó a les escoles encara té més podencial.
Fem d'arqueòlegs al Turó Rodó
Sabeu qui eren els ibers? Com vivien? com vestien?"Fes d'etnògraf" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Descobreix les maneres de viure en el passat recent i en l'àmbit local. Els alumnes es converteixen en investigadors tot treballant en grup per analitzar un objecte i esbrinar la seva utilitat.
Activitat Ipad Ral·li
La utilització del iPad com a element principal del joc permet una activitat original amb forta càrrega tecnològica L'app disposa de moltes d'opcions per aconseguir que els alumnes es diverteixin
Reptes de la prehistòria
L'activitat s'organitza a partir de tres dinàmiques que es duran a terme a sales i/o al taller d'història.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.