Resultats de la cerca
JOCS DE SEMPRE I MAQUILLATGE PER TOTES LES EDATS
Vols una festa diferent? Tenim jocs de sempre, maquillatge, màgia i moltes sorpreses més! Fem festes majors d'escoles, de municipis i festes de fi de curs!
La Reproducíó a Can Pidelaserra
Diferenciació d´ovipars i vivipars en una granja, passejada i recollida del material per la realizació d´un niu per colocar els ous que em trobat perduts..Cada infant s´endurà el seu bonic niu.
Magic brains
Il·lusionar desde les arts escèniques a veure la relació entre la neurociència i l'art des del món de la màgia.
Circuit Vial en Bici
Circuit del qual gaudiran els més petits (3 a 6 anys)
Catedral en construcció. Bastint la Seu
Descobrirem la Catedral de Tarragona mitjançant un joc de roll que ens permetrà ficar-nos a la pell dels personatges històrics que la van construir.
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.Catalunya i la dictadura franquista
Durant l’itinerari es treballen els següents temes: el període de postguerra: resistència i repressió, la vida quotidiana; la represa econòmica: la represa industrial, el turisme, les migracions.
Discover the River Ter
How about learning about the River Ter in English?
STEAM: El perquè de les formes
Quines formes geomètriques trobem a la natura? Sobre quines formes caminem? Per què les tapes són rodones? Com funcionen els engranatges?
Bojos per la Química
Explorarem els experiments de química de tota la vida jugant amb dilucions, densitats, canvis d’estat i de color, reaccions àcid-base…i potser alguna explosió!
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.